Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Άλμπουμ για την ανταλλαγή δώρων..













Καλημέρα..Σιγά σιγά μπαίνουμε στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα και ξέρω ότι όλοι ετοιμάζεστε για το μαγικό σαββατοκύριακο..Πριν λίγες μέρες τρία πολύ ταλαντούχα και γλυκά κορίτσια είχαν μια υπέροχη ιδέα..Μια ανταλλαγή δώρων στην μπλογκογειτονιά μας!!Πολύ όμορφο και γιορτινό δεν νομίζετε??Έτσι λοιπόν η Κική , η Μαρία και η Ρένα  αποφάσισαν να υλοποιήσουν την ιδέα τους!!Μπράβο λοιπόν στα κορίτσια για τη όμορφη σκέψη τους...Και εγώ που τρελαίνομαι να χαρίζω δώρα αμέσως σκέφτηκα να συμμετάσχω..Έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα κοριτσίστικο άλμπουμ, μιας και  μόνο κοπέλες βλέπω στην  γειτονιά, και να το χαρίσω για την ανταλλαγή..Είναι εξ ολοκλήρου φτιαγμένο από εμένα με πολύ αγάπη και μεράκι, γιαυτό ίσως έχει κάποιες ατέλειες με τις τρύπες του..(ακόμη δεν τα πάω πολύ καλά σε αυτό το θέμα.. κάποια στιγμή πιστεύω θα το κάνω καλύτερα..)..Ελπίζω να σας αρέσει...και πάλι μπράβο στα κορίτσια!!Να έχετε μια πολύ όμορφη μέρα..και να χαμογελάτε..Τα λέμε σύντομα...

9 σχόλια:

  1. κοριτσι ειναι πανεμορφο!!!!τι ομορφα χαρτια..νασαι καλα γλυκια μου..πολλα φιλια..το παιρνω αμεσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Erinaki! Είναι πολύ όμορφο το μίνι άλμπουμ σου φτιαγμένο με αγάπη και πολύ όμορφα χαρτιά και διακοσμητικά! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπούλα μου!!! Είναι υπέροχο και πραγματικά δεν βλέπω καμία ατέλεια!!! Τυχερή όποια το τύχει!!!!Σε φιλώ καλό μου, καλό ξημέρωμα και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώω κορίτσια!!!Φιλιά ζουζούνι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερίνα μου είναι άψογο! Τόσο όμορφα το στόλισες με υπέροχα χαρτιά και διακοσμητικά! Μπράβο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τέλειο!!!!! Τι καλά που έχουν μαζευτεί τόσο όμορφα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ κορίτσια να είστε καλά!!Καλως σε βρήκα Βιβίκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....