Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

WINDOWS LIVE WRITER..

IMGP1427

100_2273

Καλημέρα…Τι κάνετε??Ελπίζω να είστε καλά!!Σήμερα η ανάρτηση μου είναι για να χρησιμοποιήσω το πρόγραμμα windows live writer..που όπως είπαν κορίτσια στη γειτονιά με αυτό έχουν γλυτώσει την ταλαιπωρία του blogger..Τις φωτογραφίες τις βλέπω μια χαρά επιτέλους..δεν βλέπω και τίποτα άλλο περίεργο στο κείμενο μου…η εγκατάσταση του προγράμματος είναι εύκολη…και βέβαια όσοι έχετε windows live έχετε και το writer…Για να δούμε θα ησυχάσω??Οι καρτούλες είναι για αγοράκια…φαίνονται άλλωστε..Δυο διαφορετικά στυλ….Τελευταία επηρεασμένη από τα γλυκά κορίτσια Αλίκη και Αλέξ τις ξέρετε οι περισσότερες χρησιμοποιώ και ένα πιο μοντέρνο στυλ θα το έλεγα εγώ από το κλασσικό της σφραγίδας και των συνδυασμό χαρτιών και  στοιχείων..Αυτά τα λίγα προς το παρόν..Τα λέμε σύντομα γιατί τρέχουν πολλές προκλήσεις…οπότε κάτι θα κάνω και εγώ!!Φιλιά πολλά!!!

8 σχόλια:

  1. Ερινα καλημερα!!!καλα εκανες και επηρεαστηκες απο τα κοριτσια....ιο καρτουλες σου γιναν υπεροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη σου μερα Ερινακι..πολυ ομορφα..η καρτουλα..τελοια..μου αρεσαν οι μπουρμπουλιθρες..καλη συνεχεια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερινάκι μου τα κατάφερα και το έβαλα και εγώ το live writter! για να δούμε!
    Οι καρτούλες απίθανες, σου πάει και αυτό το στύλ!...εμένα εξάλλου μου αρέσουν όλα όσα φτιάχνεις!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι είναι αυτό παιδί μου; Πρώτη φορά το ακούω ο hacker!!!! χα χα χα!!! Όπως και να έχει οι κάρτες είναι σίγουρα πολύ όμορφες!!! Μπράβο σου καλό μου και χρυσοχέρικό μου!!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα το ψάξω!!! υπέροχες και οι δύο μα ειδικά η πρώτη μου θυμίζει που παιζαμε με τα στρατιωτακια του αδερφου μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ κοριτσάκια μου!!Ψάξτε το δεν χάνετε τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφες οι καρτούλες σου!!!!δεν έχω ιδέα για αυτό το πρόγραμα!!!!πέρνα από το σπιτάκι μου!!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και από μένα! Τι όμορφες καρτούλες είναι αυτές! Παιχνιδιάρικες και χαρούμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....