Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ENJOY LIFE..

The sketch

Enjoy Layout

a close up..

and the last close up..
Hello!! Hope your all well and enjoying the great weather!!I made this layout for the challenge sketch #204 of Creative Scrappers...I used the papers from the kit blue-green that i bought from enjoy scrapping.Its a simple layout and i made it to reminds me that life is to short to spend it with the wrong way!!Anyway i hope u like my page!!Thanks for stopping by!!See you soon with a new creation!!Have a beautiful evening!!!


11 σχόλια:

  1. Ερινακι να σε καλα ψυχη μου..υπεροχη η συνθεση..μου αρεσε η λεπτομερια στα χαρτια..και τα χρωματα..καλη επιτυχια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία σύνθεση!Μου αρέσει πολύ η απλότητα τη!Μπράβο Ερίνα!Φοβερή!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία σύνθεση αλλα και το μήνυμα σου πολύ εύστοχο ...αλλα το ξεχναμε συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη σύνθεση με πολύ ωραία χρώματα!!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσει η καινούρια σου σύνθεση!Εκτός απο όμορφη στέλνει και ενα υπέροχο μήνυμα!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Ερίνα!! Ωραία σύνθεση με ωραίο νόημα! καλή επιτυχία στην πρόκληση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσύ φιλεναδίτσα μου απολαμβάνεις την κάθε στιγμή της ζωής!!! Καλή εβδομάδα και καλή Πρωτομαγιά!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΜΕ!!!!!!ΚΑΙ ΣΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΣΩ ΟΜΩς!!!ΕΠΙΣΗΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....