Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Birthday card for boys!!!


Μια καρτούλα γενεθλίων για την πρόκληση του Get Creative με το σκετς της Ειρήνης!Κατάφερα να την φωτογραφίσω με κάποιες ελάχιστες στιγμές ήλιου!!!Ο καιρός δεν μας κάνει την χάρη της τελευταίες μέρες να βγάλει λίγο ήλιο και ενώ έχω φτιάξει και την σύνθεση μου για την 2η πρόκληση δεν καταφέρνω να την φωτογραφήσω γκρρρρρ...την μια είναι σκοτεινή την άλλη μου γυαλίζει....χιχιχι επίσης έχω κ 2η κάρτα για το σκετς!!Ελπίζω να προλάβω να τα αναρτήσω!Με αυτήν την σύντομη ανάρτηση σας χαιρετώ και σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο απόγευμα!

9 σχόλια:

  1. αχ... ξέρω το θέμα με το φως... καλά είναι το καλοκαίρι, τώρα πώς τις παίρνουμε τις φωτογραφίες οεο;;

    Η κάρτα σου πάντως είναι υπέροχη Ερίνα μου... πολύ μου αρέσει ο μετρητής διασκέδασης! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία κάρτα,πολύ πρωτότυπη καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η κάρτα σου και με υπέροχη σύνθεση!Καλή επιτυχία εύχομαι!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεχωριστή και πολύ πολύ όμορφη η καρτούλα σου Ερινάκι μου!!! Σε φιλώ καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερή η κάρτα σου Ερινάκι! τα χαρτιά σου είναι τέλεια και η ιδέα με τον μετρητή κεφιού φοβερή! καλή επιτυχία φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Erinak what a great fun card and very clever to love the fun-o-meter made me laugh !!! gorgeous bright colours and great layout. Thanks so much for your continued support at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουαου!!!Φοβερή η καρτούλα σου Ερίνα μου!!!Πανέμορφα χρώματα...Και ο μετρητής τέλεια ιδέα...Σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....