Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Πολύτιμες Φίλες...

create with friends..


The best girls...a photo from the crop..
Ποιος είπε ότι το διαδίκτυο δεν φέρνει κοντά ανθρώπους??Μάλλον αυτός που το είπε δεν ήταν και πολύ τυχερός τουλάχιστον όσο εγώ, που μέσα από την δημιουργία έχω γνωρίσει υπέροχους ανθρώπους!!Το προηγούμενο Σάββατο λοιπόν οργανώθηκε το 2ο crop στη Θεσσαλονίκη...Ε λοιπόν δεν ήθελα και πολύ..μετά από προτροπή της μαμάς μου και της φίλης μου της Ράνιας (ευχαριστώωωω) αποφάσισα να κάνω ένα ταξίδι αστραπή και να βρεθώ στο crop...Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη...μετά από ένα χρόνο γνώρισα από κοντά κορίτσια που μιλάμε καθημερινά στο νετ και που μοιραζόμαστε τις δημιουργίες μας αλλά και πολλά άλλα!!Τι να πω για την ζεστή αγκαλιά τους, την γλυκύτητα τους, για τις νέες φιλίες που δημιουργήθηκαν, τα όμορφα δώρα που ανταλλάξαμε ή για την ξέφρενη βραδιά γεμάτη γέλια που περάσαμε στην νυχτερινή Θεσσαλονίκη??Πραγματικά μοναδικές στιγμές που με χαρά θα ξαναζούσα...Ελπίζω αγαπημένα μου κοριτσάκια να τα πούμε ξανά σύντομα!!Γωγώ σε ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη μέρα που μας πρόσφερες!!Σας έχω όλες στην καρδιά μου και ανυπομονώ να σας ξαναδώ!!
Στις δημιουργίες τώρα...Με την καθοδήγηση της Κατερίνας μας έφτιαξα τον πρώτο μου καμβά...αυτός ο καμβάς είναι αφιερωμένος στις φίλες μου και είναι για την κοινή πρόκληση scrapbooking in Greece και του scrap and grab και έχει ως θέμα την ΦΙΛΙΑ....Σύντομα έρχεται και το άλμπουμ για την πρόκληση!!!
I also put my page at bird is the word challenge with the new word CREATE....
Να έχετε μια όμορφη βραδιά και να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε...Φιλιά!!!
ΥΓ Δεν μπορώ να βάλω πιο κοντινή φωτογραφία του καμβά...ο blogger κάνει νερά...αύριο ίσως...

13 σχόλια:

  1. Ολα τελειααααααααα <3 Δεν εχω λόγια! Το απογείωσες με τις φωτογραφίες! Ευχαριστώ πολυ πολύ για ΟΛΑ! Σ' αγαπάω φιλεναδούλθ μου γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου γλυκό εύχομαι η ζωή σου όλη να είναι όπως η μέρα που πέρασες στην Θεσ/νίκη με τα υπόλοιπα κορίτσια...μετράω και εγώ τις μέρες μέχρι το κροπ της Αθήνας για να σε γνωρίσω επιτέλους απο κοντά!
    Το καμβαδάκι τέλειο, πολύ το ζηλεύω το μάθημα αυτό της Κατερίνας! καλή επιτυχία στην πρόκληση...περιμένω και το αλμπουμάκι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα πολυ ομορφος ο καμβας σου!Τα χρωματα , οι φωτογραφιες ολα ειναι καταπληκτικα ! Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάαααααααρα πολύ όμορφο!!!!μπράβο Ερινάκι!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. HI.. This is amazing, all the details you have used to create this stunning layout are fabulous, love all the textures in the back ground.. and thanks for joining in at BITW!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινάκι μου είναι όντως απογειωμένο!!! Είναι υπέροχο, φανταστικό, μοναδικό.... δεν έχω λόγια!!! Είμαι πολύ χαρούμενη που αισθάνεσαι τη ζεστασιά της παρέας αυτής και θα συμφωνήσω πως οποιος πιστεύει ότι το νετ δεν ενώνει... είναι άτυχος! Να σαι πάντα τόσο γλυκιά και χαρούμενη, γεμάτη ενέργια και δημιουργία! Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην προκλησή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Absolutely stunning wow what can I say a beautiful piece of art and a wonderful way to remeber your special day!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ερινάκι έγινε υπέροχος ο καμβάς!!! τι ποιο όμορφο στολίδι από αυτό να σου θυμίζει πάντα τις φίλες που έχεις και έκανες μέσα από αυτό το μαγικό χόμπυ!!!!! φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια μου!!!και γω σας αγαπώ από τα βάθη της καρδιάς μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wowww..very beautiful page, love the mixed media!thanks for joinng in at BITW !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι μαγευτικό!
    Και τώρα που το είδα με έπιασε μια γλυκιά νοσταλγία!
    Πειράζει που εγώ θέλω να έρθετε Καβάλα???(χιχι)
    Γλυκό μου Ερινάκι είσαι χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχος ο καμβάς σου!!!Φιλάκια πολλά, καλές γιορτές και πάντα να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....