Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Get Creative card...

To sketch...

My card...
Καλημέρα!!!Πολύ όμορφη μέρα!!Σίγουρα οι περισσότερες θα είστε βόλτα στη λιακάδα!!Όπως ήδη σας έχω πει γιαυτό το μήνα (και για τον επόμενο) είμαι guest designer στο Get Creative.. Όπως γνωρίζετε στο 2ο μισό του μήνα η πρόκληση αφορά το σκετς της Ειρήνης...Με αυτό οδηγό λοιπόν έφτιαξα την κάρτα μου...και στη θέση των μεγάλων splash χρησιμοποίησα τα punch μου και έβαλα την καρδιά και το scalloped κύκλο αλλά και κανονικό κύκλο που σφράγισα...Με τις μικρότερες πιτσιλιές έπαιξα με λουλούδια αλλά και με το ροζ έντονο mist μου..Πως σας φαίνεται το αποτέλεσμα??Ελπίζω να σας εμπνεύσει και να παίξετε μαζί μας!Και μην ξεχνάτε πως η νικήτρια θα επιστρέψει τον Μάρτιο ως guest designer!!!!!Να έχετε μια όμορφη Κυριακή και μια ακόμη πιο όμορφη εβδομάδα!! Φιλιά πολλά!!!

5 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφη η καρτούλα σου!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..τις λατρευω αυτες τις καρτες..τα χρωματα υπεροχα..καλη επιτυχια Ερινακι..να σαι καλα..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραια η καρτα σου!Οπως ολες βεβαια,πολυ χαριτωμενη με πολυ ωραιους συνδυασμους χρωματων !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερινάκι το κοριτσάκι στην καρτούλα έχει κάτι από 'σένα!!!! Γλυκύτατη η καρτούλα σου κοριτσάκι μου, καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αααααα είναι από τις κάρτες που θέλω να δω οπωσδήποτε από κοντά! Αν είναι τόσο φοβερή στην φωτογραφία, από κοντά πρέπει να είναι άπαιχτη πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....