Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

The love of my life!My little Boy....


Καλησπέρα γειτονιά!!!!!Τι κάνετε??Εγώ ταλαιπωρούμε με μια λοίμωξη και βράζω στο ζουμί μου!!!Σήμερα θα σας δείξω την σύνθεση που έφτιαξα ως guest designer για το scraps n pieces!Tο θέμα για τον Ιούλιο είναι ανδρικό!!!Μπορείτε να φτιάξετε ότι θέλετε αρκεί να έχει αγόρια μέσα και καθόλου κορίτσια!!Εγώ ως αγορομαμά......χαζομαμά...τρελομαμά...τι άλλο θα έφτιαχνα???Τον μικρό μου έρωτα σε μια μοντέρνα σύνθεση με λίγο mix-media μέσα...για να μην ξεχνιόμαστε!!!Έπιασα πάλι τα χαρτάκια από την αγαπημένη μου echo park και ευχαριστήθηκα το παιχνίδι!!!!Τα κορίτσια στο blog έκαναν υπέροχες δημιουργίες και η Μελένια έχει και ένα σκετς για οδηγό!!Περάστε μια βολτίτσα και παίξτε για τα αγόρια σας!!!Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για την τιμή να συμμετέχω!!!Να έχετε ένα υπέροχο μήνα με πολλές όμορφες στιγμές!!Φιλιά!!!

1 σχόλιο:

  1. Τί γλυκό αντράκι είναι αυτό;Και η σύνθεση πολύ εξωγήινη...Χε χε!Τέλεια χρώμματα και τόσο αγορίστικο.Μάλλον θα κάνω κι εγώ κάτι για το αντράκι της ζωής μου κι ας είναι μόλις 20 ημερών.Αν με αφήσει βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....